onsdag 26. september 2018

Lego tilbehør (Xtra)

Lego har kommet ut med noe de kaller Xtra. Dette er et positivt steg tilbake til 80-tallet der man kunne kjøpe esker med spesifikke deler man trengte. Jeg husker jeg hadde mange esker med blomster, vegskilt, trær, osv.
Så langt har det kommet 5 forskjellige pakker, og jeg har kjøpt 3 av dem for å bruke i Tullfors.
De jeg mangler er en med mat og en med bl.a sykler.
Jeg kjøpte 4 poser med trær og blomster (har også kjøpt litt løse planter med blader på Pick-a-brick-veggen i Lego House), 3 poser med diverse gatelykter, benker og postkasser og 3 poser med trafikklys og ting man ser i et gatebilde.


Jeg gleder meg til å plassere ut dette i Tullfors på egnede steder, og tror dette vil være med på å gi byen min litt mer preg av å være en "normal" by.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar