søndag 10. juli 2022

Stuntz badekar motorsykkel (60333)

Dette søte lille settet er en del v en serie med store og små sett i Lego City i en underkategori som heter Stuntz. Det hele går ut på at man har baner som man kan sende motorsykler gjennom, og lage sitt eget stuntshow. Motorsyklene er laget slik at de har en liten motor på bakhjulet som gjør at de da driver seg selv fremover til effekten er brukt opp. Så da gjelder det å time det riktig.
Settet inneholder motorsykkelen, et badekar, en figur og hans badeand, så det er ikke mye å sette sammen.


Lego har vært så flinke å gi oss både hår og hjelm til denne karen, så han trenger ikke bare å kjøre motorsykkel. Han har allerede blitt plassert i Tullfors uten motorsykkel.
Siden han sitter og kjører et badekar har han bare på seg en badebukse, så jeg har latt ham ta med badeanden sin til stranden.


Når man ser ryggen hans så skjønner man hvorfor jeg lot ham ta med badeanden, for sjekk den store kule tatoveringen da...


Her er han med fullt utstyr på badekar-motorsykkelen. Her har han å seg redningsvest, hjelm og dykkemaske med snorkel. Badeanden er foran som en slags gallionsfigur, og bak har han kranen til badekaret så la oss håpe han ikke faller bakover hvis han hopper med motorsykkelen. Selve badekaret er også utrolig stilig, med en badeand med flammer på hver ide. Jeg håper å finne et bygg etter hvert der det passer å sette inn dette badekaret.


Vi må jo selvfølgelig ha me bilde av "sykkelen" forfra og bakfra også...


Jeg lager ikke en egen label her med stuntz for jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe så mange sett i denne serien. Men dette settet måtte jeg jo bare ha da jeg så det i butikken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar