tirsdag 23. januar 2018

Nexo Knights - Shrunken HQ (30378)

Dette er også en pose som fulgte med Donald. Jeg vet ikke stort om Nexo Knights, men dette er tilsynelatende et kjøretøy som de onde bruker, da denne figuren ser ganske ond ut og ikke ligner på noen ridder.
I følge BrickLink heter settet Shrunken Headquarters, og på Norsk har det fått toittelen Shrunkens hovedkvarter- Mer vet jeg egentlig ikke om dette settet. 

Det jeg vet er at dette er et ganske finurlig lite terrengkjøretøy som fint kan ta seg frem i kupert terreng. Det består av en slags trekkvogn der en figur kan stå og styre, og en henger med en katapult. 

HEr ser vi kjøretøyet forfra, og det ser jo ganske stilig ut.


På bildet bakfra ser man tydelig katapulten. Den gjennomsiktige blå runde brikken er ammunisjon og skal egentlig ligge oppi katapulten, men jeg satt den der for ikke å miste den under transport og glemte å ta den av igjen før bildet ble tatt. Her ser man også ryggen på føreren, og man kan skimte en ganske flott overkropp. Dessverre glemte jeg jo også å ta bilde av figuren for seg... 


Til sist har vi et bilde fra siden, og her ser man tydelig hvordan settet er satt sammen med trekkvogn og henger. Alt i alt et fiffig lite sett...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar