mandag 22. januar 2018

Chima Isbjørn Mech (30256)

Dette settet fulgte med gratis i Donald, og det er hovedårsaken til at jeg har det.
Når det er sagt, så er det noen fine detaljer her.

Her ser vi settet forfra. Figuren holdes fast av de grå klørne som fungerer som sikkerhetsbøyler over skuldrene på figuren, litt slik det er når man kjører moderne berg- og dalbaner. 
Armene kan beveges forover, bakover, ut og inn. Jeg liker godt klørne som er på slutten av armene, det er fine detaljer.


I og med at settet helter Isbjørn Mech, så regner jeg med at figuren er en isbjørn. Det er flott trykk, og jeg liker detaljen med det ene benet som ser ut som det er av is.


Alt i alt er dette et veldig fint lite sett, men Chima er nok ikke helt min greie. Jeg skjønner ikke helt hvorfor isbjørnen har masse tuber i brystet, f.eks. men det er sikkert en god grunn til dette hvis man setter seg litt inn i Chima-verdenen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar