onsdag 28. desember 2016

Fortsatt God Jul

Så er året snart slutt, og vi er på vei inn i et nytt spennende Lego-år.
Jeg fikk ikke så mange Legosett til jul, men av min nevå og niese fikk jeg et lite transportfly, sett 60101, tidligere blogget om her. Med to små og et stort transportfly hsr jeg en flåte som skal se bra ut på flyplassen. Jeg har jo i tillegg et lite transportfly som er bygget for vertikal take-off og landing som kan brukes til øde steder uten flyplass.
I tillegg fikk jeg en boks med deres pent brukte Lego på ca 80 liter. Der er det litt av hvert, men ser ut som det er ganske mye City og litt Friends av de bitene jeg har klart å plassere i spesifikke sett.
Tror nok ikke jeg kommer til å bygge opp alle settene slik de var, men vil heller bruke noe til å bygge egne ideer (MOC) mens noen sett vil bli bygget opp ganske likt eller identisk som orginalen.

Jeg ser i alle fall at det blir et slags modulærhus med tårn i rosa, basert på noen av de Friends-delene jeg har funnet. Så får jeg se hva jeg trenger av brikker til dette og hvor lang tid dette vil ta. Det er ikke noe jeg satser på å ha ferdig på kort tid, men mer over lang tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar