tirsdag 20. desember 2016

Lego City Julekalender 2016 luke 7-12


Luke 7: Gjerde med snø og juledekorasjon.
En fin liten pynteting som kan stå i et vinterlandskap.


Luke 8: Gutt som spiller ishockey
Lite minus med denne figuren er at det ikke er mulig å holde hockeykølla med begge hender. Men et stort pluss for at Lego har laget hockeykøller, for de som man bygger selv så ikke like bra ut. Figuren ser også veldig fin ut.


Luke 9: Ishockeymål
Dette er en ting til jeg aldri hadde visst hva var hvis jeg ikke akkurat hadde bygget en hockeyspiller. Kan være fint å ha som en del av en skøytebane i et vinterlandskap.


Luke 10: Jente som spiller ishockey
Samme komentar her ang. ishockeykøllen som på luke 8. Selve figuren er veldig fin og kan også brukes som en jente som er ute en vinterdag hvis man bytter hjelm med hår og tar bort kølla.


Luke 11: Busk med julepynt
Denne er ganske merkelig. Her tror jeg en litt uerfaren Lego designer har satt ammen noe i all hast fordi Lego så at de bare hadde 23 figurer i kalenderen. Denne vil nok fort bli brukt som deler i mange hjem, Kanskje kallenderens svakeste dag.


Luke 12: Gatelykt med julepynt
Denne er ikke like skjev som bildet viser, Jeg har nok vært litt uheldig med vinkelen på telefonen da jeg tok bildet. Dette var en stor opptur etter forrige luke. Kunne gjerne tenkt meg mange sånne lykter i en juleby. Disse kan enten være slik de er nå og f.eks. stå langs en gangvei eller i en park, eller de kan bygges høyere og stå langs en bilvei.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar