onsdag 28. desember 2016

Enkeltfigurer / Minifigurer del 36

Først ut i denne posten er en zombie fra serie 14. Denne figuren har jeg mange planer for, så da jeg så noen solgte den måtte jeg slå til. Dette er en velig fin figur, og minner meg litt om meg selv slik jeg føler meg når jeg går til jobb mandag morgen. Men jeg bruker ikke stresskoffert da, har laptopsekk i stedet.


Veldig mange mennesker leser avisen på vei til jobb, og denne zombien gjør selvfølgelig også det. Zombie Times med en spennede forside om hjerner...


Dette er en sumobryter, men uansett hva jeg gjør klarer jeg ikke å få håret til å sitte på. Men det er ingen stor krise, da jeg ikke har tenkt å bruke denne figuren som en sumobryter uansett.


Fra Star Wars kommer denne First Order generalen. Ikke helt sikker på hva jeg skal bruke ham til, men det finner jeg nok ut etterhvert.


Så har vi en dame som står og venter på bussen. Hun kommer fra settet "Fun in the park" som jeg har men ikke har bygget opp enda. Damen kan passe inn hvor som helst i en by, og jeg trenger noen skilt for å ha på bussholdeplasser i den kommende Legobyen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar