søndag 3. mars 2013

Enkeltfigurer /minifigurer del 12

Litt skummel oppdatering denne gang...

Vi starter med en romskurk, eller i alle fall et ondt romvesen fra serie 9. Forfra og bakrfra samtidig, da jeg fikk 2 av denne...

Galaksens Vokter fra serie 7. Forfra i begge ansisktsvarienter, samt bakfra samtidig, og gjetter du at jeg fikk 3 så blir det likevel ingen premie, for det var ikke SÅ vanskelig å gjette ut fra bildet...


Tok med et nærbilde av de to ansiktene. Han til høyre ser egentlig litt skummel og skurkeaktig ut, men han til venste er jo en ekte romhelt. Kan ikke fatte eller begripe at jeg ikke oppdaget dette med de to ansiktene første gangen jeg fikk denne figuren...


Fra serie 4 kommer denne varulven. Legg merke til kjøttbeinet han har i hånden...

I serie 5 dukket denne fyren opp. Krokodillemannen, eller som jeg liker å halle ham - Hanibal. Dette er helt sikkert Hanibal fra The A-Team. Venter bare på å se resten av teamet og den svate Van'en dukke opp i hyllene...


Sist i denne omgang er Kyklopen fra serie 9. Nok en flott figur, men det er vel tvilsomt at han dukker opp i Lego City. Kanskje han og varulven kan dukke opp på et museum?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar