søndag 3. mars 2013

Enkeltfigurer /minifigurer del 11

Da har kona fått tilbake stuebordet igjen, og legoen er ryddet ned i kassen. Her følger derfor noen innlegg med den siste tids enkeltfigurer. Noen av dem vil være av figurer som er vist før, da jeg valgte å ikke sortere vekk de jeg har flere av.

Vi starter med Flamencodanseren fra Serie 6. Denne damen har vært i bloggen før, og siden jeg fikk to til, tok jeg bilde forfra og bakrfra samtidig.



Så har vi en Geisha fra serie 4. Mine venner på Brapris.no kaller henne Kimonodame, men jeg er ganske sikker på at hun er en Geisha selv om hun går i kimono. Flere fine detaljer her, bl.a. med hårspennen foran i håret. Men overkroppen festes litt dårlig til underdelen. Går fint til utstilling, men er ikke noe å leke med.

 

Fra serie 7 har vi Vikingdamen, eller Wagners Sopran som jeg velger å kalle henne. Hvis det dukker opp et Operahus i Lego City kan det være hun dukker opp der. Som bildet viser fikk jeg 2 av henne også...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar