tirsdag 3. april 2018

Påskeharen 2018

Lego gir noen ganger ut sett som er mest til pynt. Dette settet er et slikt sett. Jeg valgte å bruke det som påskedekorasjon på bordet der jeg sitter og bygger Lego.

Settet kommer med et bredt bånd av papir rundt huset, men har ikke mer emballasje enn det.  Huset er en del av settet, og skal forestille huset til Påskeharen, som man kan se av dørskiltet.


HAre ner i gang med å male ett av de mange eggene som skal pynte opp i påsken.


Her ser man detaljene på figuren tydeligere. For å lage en påskehare har de trykket kanintenner i ansiktet, som ellers ser ungdommelig ut med noen fregner i kinnene. Overkroppen er veldig flott og kan brukes til festlig lag når man ser den forfra, men bak har man kaninhalen og den egner seg nok ikke i selskap hvis man ikke er hare eller kanin da.


Dette er et veldig søtt promotion-sett som jeg fikk med da jeg handlet Lego for over en viss sum (mener det var over 150 kroner), og jeg kunne fint kjøpt dette som et eget sett his det ikke hadde kostet så mye mer enn en minifigur fra en av samleseriene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar