tirsdag 8. august 2017

Enkeltfigurer / Minifigurer del 49

Dette er en liten post for det som ikke passet inn i de andre fra den lotten med bl.a. Harry Potter.

Først ut er to figurer som har overkropper fra Wolf people (Ulvefolket) men som mangler hender. Kroppen til venstre har også armer fra to forskjellige figurer. Ben og hoder er fra andre figurer, og de trenger sårt noen hender...


Neste ut her er er den ene halvparten av sett 7050 fra 2011. Det er en del av sen serie som heter Alien Conquest på Bricklink, men er usikker på hva denne het i Norge.  Alien figuren er utrolig kul og den kommer med et lite svevebrett med lys eller lasere foran og horn bak. Det følger også med en laser-pistol som jeg har festet bak på brettet. Denne figuren dukker helt sikkert opp i Legobyen min i fremtiden.


Da jeg skulle legge figuren ned i posen la jeg mrke til at han hadde et flott mønster oppå hodet. Det minner mest om hjerne-mønster, så dette er nok en skikkelig smart figur.


Jeg måtte også ta bilder av posene med "tilbehør" som jeg fikk med. Her er det ganske mye forskjellig, og jeg ser i alle fall noen takdeler fra Harry potter, flagget til de røde soldatene i Piratserien, og noen kanoer som jeg tror tilhører indianere. Det er også diverse borgdeler og noen robåter. Det er tre poser med deler, så jeg har litt å sortere gjennom etterhvert.


Det fulgte også med den del hester, men de glemte jeg å ta bilder av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar