mandag 8. mai 2017

Storm Trooper Sergeant

Dette er kanskje det aller minste Legosettet jeg har bygget. Det inneholder 1 figur.
Jeg kunne ikke finne noe serienummer på denne posen, men i følge Bricklink heter figuren SW630 og posen har et ID-nummer  som er 5002938.


Figuren består av ben, kropp, hode, hjelm, våpen og et tøystykke som henger over høyre skulder (regner med at det er dette som viser at han er en sersjant).


Som man kan se på dette bildet så festes tøystykket rundt halsen, akkurat som om det skulle vært en kappe, borsett fra at den henges over skulderen og ikke bak på ryggen.


Her er han fra de andre vinklene også...


Prisen på posen med figuren står nok ikke helt i stil til det man får, da det koster like mye som et lite Legosett, men denne figuren kommer kun i denne posen så den er jo et must hvis man vil ha en komplett samling. For egen del kjøpte jeg den mest fordi jeg ville ha en Stormtrooper og fordi jeg likte utseendet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar