torsdag 23. februar 2017

Valentines day 2017

Fruen hadde kjøpt en boks med classic Lego som vi delte vennskapelig oss i mellom og bygget litt kreasjoner i anleding Valentines day. Her er mine to små "kunstverk".

Foran er et bomsterbed, som ble satt sammen mest fordi jeg syntes de grå mursteinsbrikkene er så flotte at jeg ville gjøre noe med dem. Så fant jeg en hel masse blomster, og da ver det jo bare å begynne å bygge og få flest mulig inn på det lille området jeg hadde til disposisjon.

Bak er et hjerte i anledning Valentines day (på norsk heter det vel Alle hjertes dag). Det var omtrent alle røde biter som var i settet, derfor mått jeg spe på med de to brune bitene, men egentlig passer de jo fint inn.

Jeg syntes øynene var ganske fine, så da lagde jeg like gjerne en liten figur ut av det, så dette er en slags hjertefugl.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar