torsdag 23. februar 2017

Enkeltfigurer / Minifigurer del 41 - enda mer Batman

Først ut er Barbara Gordon, datteren til politisjef Gordon. Jeg fikk to av henne. Dette er en veldig forseggjort figur, og kroppen kan brukes som en politimann i gallauniform hvis man bytter ut hodet. Men det må da bli en figur uten hatt, da hatten er støpt sammen med håret. På bildet holder hun batsignalet (den gule biten vedsiden av) i hånden, men jeg har ikke klart å få den til å sitte hverken alene eller med den svarte 1x1 biten som også hører med. 


Denne herlige krabaten dukker opp igjen og igjen, jeg får simpelthen ikke nok av ham. Jeg har bestemt meg for å lage en badestrand der en eller annen batmanfigur skal stå og leie ut badedyr til de som ønsker. Kanskje bruker jeg den kroppen som følger med i dette settet, eller kanskje en av de andre mange Batman-figurene.


Etter å ha byttet bort en Orca for å få Harley Quinn (eller var det han merkelige Astologen) fikk jeg nå en til. Det betyr at det blir tre stykker som reklamerer og jobber som guider i Akvariet når dette en gang blir bygget.


En av de figurene jeg virkelig ønsket meg var denne karen. Batman ikledd en fancy slåbrokk og med en hummer og et fat. Jeg prøvde å legge hummeren på fatet, men den bare faller av da fatet ikke vil være vannrett. Men ser andre har festet det ved at Batman holder i kanten på fatet, og da fungerer det. Jeg lot Batan holde i det festet som er laget under for at fatet skal kunne stå på et bord. På første bildet ser man nesten bare hummer og fat, så på andre bilde satt jeg dette foran Batman så det skulle være mulig å se ham også. Bilde tre er tatt bkfra for å vise det fine mønsteret i slåbrokken.


Sist ut er Harley Quinn. Hun har jeg vist frem i bloggen tidligere også, men da dette er første gangen jeg fikk henne i en pose så tok jeg henne like gjerne med en gang til. Denne figuren vil helt klart bli en sykepleier ved sykehuset i Tullfors, men sjansene er da store for at hun vil ha et vanlig gult damehode og en litt mer diskret hårfrisyre. Men den orginale Harley skal jeg nok også finne en fin plass til, da det er en utrolig fin figur.


Den eneste figuren jeg mangler i hele serien nå er Catman, men han skal jeg se om jeg klarer å bytte meg til med en av de mange ekstra figurene jeg har. Vil vise han frem sammen med andre minifigurer hvis jeg får tak i ham.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar