fredag 6. januar 2017

Jeg har fått post... Bricklink haul #3

Det har kommet enda en pakke fra Bricklink. Denne gang fra Henriks Brickery i Østfold. Henrik hadde veldig mye fint og til hyggelige priser, og en hyggelig fyr å handle med.

Først pakket jeg ut en droid fra Star Wars julekalender 2016. Den var så "søt" at jeg måtte sette den sammen med en gang. Det er en droid som kalles for Gonk droid, spør meg ikke hva Gonk står for da jeg ikke har peiling. Men jeg kommer helt sikkert til å ha den i Lego byen et sted. Falt for denne da jeg så folk legge ut bilder på Facebook den dagen han var i kalenderen.


Neste pose i ordren er tre fiskestenger, da jeg tenker at det sikkert er en del figurer som kan stå og fiske nede på havna eller langs vannet andre steder. I pakken var det også 6 2x2 runde klosser, og disse skal brukes som bordben til snackbar bordene mine.


Her er bordplatene, 3 stk, til bordbena på forrige bilde. Jeg har ikke helt bestemt meg om jeg skal bygge stoler eller bare bruke seter, heller litt mot det siste. Tenker meg 3 eller 4 stoler ved hvert bord.


Jeg har jo tenkt å bygge et bilverksted til å ha i byen, og da er det lurt med litt verktøy. Så da jeg fant disse, tok jeg dem med i ordren. Litt forskjellig verktøy som er kjekt å ha i et bilverksted.


Disse figurene som er avbildet under kom også i denne ordren, men de er beskrevet i en egen bloggpost for enkeltfigurer her, så da poster jeg bare bildene uten kommetarer i dette innlegget.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar