fredag 15. februar 2019

Vannscooter (30363)

Denne kjekke lille posen er ny for 2019, og består av en flott vannscooter, en figur og 2 små bøyer.


Her ser vi vannscooteren forfra og fra siden. Helt uten å tenke på det ble det første bildet nesten en kopi av bildet på posen.


Slik ser scooteren ut bakfra, og her har Lego laget en motor med to vannjet-søyler som driver den fremover.


Jeg måtte også ta et bilde av scooteren uten føreren på, for å vise at vi i tillegg til et styre også har fått en del knapper og målere. Kanskje er denne elektrisk?


Her har vi den kvinnelige føreren. Kanskje kjører hun konkurranse, for hun har en kjøredress med reklame på. Hun har fått en vanlig hvit hjelm. Redningsvesten er veldig flott, og er den samme som Lego kom ut med i 2018. Denne gir et veldig flott helhetsinntrykk til figurene som er på sjøen, og de ser mye tryggere ut enn de gamle vestene som så mest ut som noe man fikk utlevert ved skipsforlis.


Dette var et lite sett og gikk derfor veldig raskt å bygge. Jeg syntes Lego her har fått gjort masse ut av vannscooteren, som er mer detaljert enn mange andre vannscootere de har gitt oss i andre sett tidligere. Jeg håper dette blir den nye standarden for denne typen "båter".

Jeg likte dette settet så godt at jeg har en ganske klar mening om hvor jeg vil ha det i Tullfors.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar