torsdag 24. november 2016

Parken (40221)

Dette var egentlig et sett man fikk fra Lego hvis man kjøpte varer for over en viss sum fra nettbutikken deres, men jeg har kjøpt det hos min hoffleverandør i etterkant. Beklager at bildet av esken er litt stygt, men noe av pappen hang fast i prislappen da jeg tok den av. Dette er et flott lite sett som vil danne grunnlaget for en park i Lego byen. Statuen kan bygges på to forskjellige måter.


Her er et bilde av alt stående ved siden av hverandre. Hunden sniker til seg kjeksen som ligger på den ledige benken. Den ene benken har en fin blomsterpotte ved siden av seg, mens den andre har en søplekasse. Det eneste negative jeg har å si om settet er at søplekassen er litt skranglete. Den ser helt grei ut så lenge den står helt i fred, men hvis man ønsker å flytte på benken eller putte noe søppel i kassen så faller den fra hverandre.


Damen leser en avis, selvfølgelig The Lego News, og spiser en kjeks. Benkene i dette settet er veldig fine, og laget med en blåfarge jeg ikke har sett på Lego tidligere.


Her er et bilde av statuen. Den kan også bygges uten skjegg og med et annet hodeplagg. Da kan man bytte ut sverdet med en liten flaggstang.
Jeg likte de små fontenene nede i vannet og måten de er bygget på.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar