torsdag 24. november 2016

Friends snackstralle (30396)

I forbindelse med en kampanje fikk jeg med dette settet når jeg handlet Lego. Jeg kommer ikke til å kjøpe mange Friends sett, men det som er fint med dem er at det som bygges passer fint sammen med Lego City. Noen ganger er det kanskje greit å bytte ut litt pastellfarger med mer nøytrale farger, men det varierer litt fra sett til sett. Dette er en liten tralle med forfriskninger, både muffins/cupcakes og smoothies. På engelsk kalles settet Cupcake stall.
Jeg tenkte jeg skulle bruke trallen i forbindelse med parken i den fremtidige Lego byen, og så finner jeg bare en vanlig Lego figur som kan være selger.


Her er et bilde av settet ferdig bygget. Egentlig et veldig pent sett, men figuren er jo ganske anderledes enn en vanlig Legofigur.


Settet var greit å bygge, instruksjonene var veldig oversiktlige, og figuren var ferdig satt sammen. Dette var mitt første Lego Friends sett, men jeg ser ikke bort fra at jeg kjøper noen flere for å bruke til bestemte ting i byen. Friends serien har blandt annet en veldig flott pølsekiosk jeg kunne tenke meg. For noen som ikke har mye Lego fra før, vil nok Friends kunne være flott å samle på og leke med. Den senere tid har det jo kommet litt andre utgaver med de samme figurene også, som passer flott sammen med Friends.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar