tirsdag 24. juli 2018

Western Emmet (5002204)

For noen dager siden fikk jeg tak i to poser fra The Lego Movie, med Emmet i poncho og cowboyhatt. Settet hadde ikke noe nummer på seg, men ved hjelp av Bricklink har jeg funnet ut at det har nummer 5002204. Settet inneholder 1 figur (Emmet) to halve ponchoer og en hatt.


Her ser vi Emmet med og uten hatt og poncho. Den trente Legobygger vil se at jeg har satt ponchoen på  i feil rekkefølge, slik at sømmen syntes foran. Da jeg satt den på på den andre Emmet-figuren gjorde jeg det i motsatt rekkefølge og det ble mye bedre.


Dette er et søtt lite sett som gir oss et ansikt som kan brukes som en cowboy, en fin herre eller en meksikaner hvis man ikke vil bruke det på Emmet. Jeg tenker å bruke en Emmet i westernbyen min, og sette ponchoen og hatten på en meksikaner og jeg finner sikkert noen som kan bruke det andre ansiktet. Så kan Emmet nummer to få et vanlig ansikt og en hjelm så han kan være med anleggsarbeiderne og bygge Tullfors.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar