torsdag 1. februar 2018

Enkeltfigurer / Minifigurer del 51 - Ninjago

Jeg har byttet til meg noen av de figurene jeg manglet fra Ninjago-serien, og er nå svært få figurer unna en hel serie. 

Først ut denne gang er Mester Wu. Jeg har ikke sett Ninjago filmen så jeg vet ikke hvilket forhold han har til Corn Flakes, men det må jo være ganske seriøst siden han kommer med en corn flakes pakke. Han er kanskje dne figuren som ser mest ut som en tradisjonell gammeldags asiat. Han har sandaler på bena, en lang frakk og en tradisjonell hatt. Skjegget er langt som man er vant til å se på gamle, vise menn.
Han har et symbol trykket på ryggen, og ermene har også fått fine broderier.

Dette er en av de figurene som jeg tenker at er enklest å bruke i en "normal" setting i en Legoby.


Så har vi Jay med skjerf og selfie-stick. Denne figuren kunne like gjerne kommet i et City-sett. Mobiltelefonen i enden av selfien er en trykket bit, og LEgo har selvfølgeig sørget for at det blir en riktig selfie slik at bildet matcher figuren. En artig figur som nok kommer til å dukke opp både her og der i fremtiden.



Og sist ut for denne gang har vi Misako. Hun ser ut som hun kan jobbe i en kontorbygning der man trenger adganskort. Kanskje er hun forsker. Dette er en veldig flott figur, og jeg er sikker på at hun kommer til å dukke opp i Tullfors.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar