søndag 21. juli 2013

Lone Ranger Dresin (30260)

Lego har selvfølgelig hengt seg på The Lone Ranger, eller "Den ensomme rytter" som han het på norsk i sin tid. Som vist i en tidligere blogg så kjøpte jeg alle settene som var i handelen fra Brapris.no, men plutselig oppdaget jeg dette lille settet i et Donaldblad, så da måtte jeg jo kjøpe Donald den uken... 
Har ikke lest bladet, men settet her er selvfølgelig bygget. 
Bitteliten bruksanvsisning, men grei å bygge etter likevel. Hadde jeg vært designer ville jeg nok brukt en litt større bunnplate til dresinen for å få grei plass til å sette ned figuren, men det gikk med litt list..


Har selvfølgelig et bilde forfra, det er jo et fremkomstmiddel...


Og slik ser det ut fra siden. Her kan man tydelig se hvor trang ståplassen er...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar