tirsdag 1. oktober 2019

Toys 'R' Us special edition figure pack (5004422) - Warriors

Dette er en pakke med fire minigigurer gitt ut ekslusivt for Toys 'R' Us kjeden i 2016. Dette er den andre av fire pakker som var tilgjengelig dette året. Disse pakkene inneholder alltid fire figurer rundt et tema, men noen ganger er temaet ganske bredt slik at figurene er ganske forskjellige. Slik er det her, der teamet er "krigere".


Her har vi de to første figurene i pakken, og det er en middelalderkonge med krone og sverd og en karatemester med svart belte. Middelalderkongen har en krone somn sitter fast i håret, og denne er veldig flott laget. Jeg har ikke noe sted jeg kan vise frem middelalderen enda, men har lyst til å lage et bord med dette i fremtiden da jeg har noen fine sett fra denne perioden. I så fall vil kongen dukke opp der.
Den andre figuren er en kampsport-ekspert med svart belte. Det er jo ikke sikkert han driver med karate, for det er jo mange kampsporter der man bruker en slik hvit drakt i trening og konkurranse. Jeg har planer om å lage en Dojo der det kan trenes kampsport i en etasje i høyblokka i Tullfors, og da kommer han helt sikkert til å få en viktig rolle der.
Begge figurene har kun trykk på forsiden av kroppen.


De to neste figurene i boksen er en "skjoldmøy", en kvinnelig viking-kriger, og en revolvermann fra Det Ville vesten eller kanskje en barsk eventyrer.
Skjoldmøyen har ikke trykk bak, men har flott trykk foran både på overkroppen og på skjørtet. Jeg har valgt å kalle henne Sigrid the Shield maiden, og tenker at hvis hun får et sverd og et skjold så kan hun kjempe for kongen i en middelalder-hær.
Revolvermannen har trykk både foran og bak på overkroppen, og ligner veldig på en banditt i CMF-serien til Lego, eneste forskjellen er at han har brune hansker på i stedet for svarte. Ansikt, hatt og ben er forskjellig. Bena har flott trykk på forsiden, der det kan se ut som han har et belte, og han har også en lapp på kneet. Da jeg ikke syntes buksene passet helt inn, gav jeg ham et par nye svarte bukser, og et par revolvere og plasserte ham i Customsville.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar