søndag 25. september 2016

Enkeltfigurer / Minifigurer del 31

Lego figurene har nå kommet het til serie 16 og her er de første figurene jeg har fått i denne serien.

Først ut er en utrolig stilig kvinnelig bokser. Dette er en veldig forseggjort figur med mye detaljer. Boksehanskene er støpt fast i stedet for hender.

Først et bilde forfra før eller etter kamp


Så et bilde fra ringen. Her har jeg snudd hodet så hun har fått på seg kampansiktet, Når hun har hår på er dette skjult bak håret.


Her er bokseren sett bakfra, legg merke til at det er fine detaljer også på baksiden av denne figuren.


Her har vi en stilig pirat med sverd og skattekart. Jeg liker at Lego har gitt ham et glatt hode med et tørkle rundt hodet. Tørklet og det bare hodet settes på som et hår eller en hatt.


Her kan man se at piraten har fått en tattoo  på høyre arm.


Måtte ta med et bilde bakfra av denne staselige figuren også.


Er ikke helt sikker på hva dette er, men på engelsk kalles han for "spooky boy". Jeg tenker meg kanskje en EMO-kid med en stor og skummel bok. Han ser ut som han er i svart/hvitt. Jeg liker Lego hodeskallen som han har på genseren. Legg også merke til den flotte og detaljerte edderkoppen han har ved siden av seg.


Bena er også her flerfarget. Hårsveisen er ganske stilig både forfra og bakfra.


Så til slutt et bilde med den store boken han har. Jeg har ikke klart å få ham til å holde boken i hendene, men den kan festes mellom armene hans.


Den siste figuren for denne gang fikk jeg to av. Egentlig fikk jeg fem, men håper å kunne bytte tre stykker mot noen av de andre flotte figurene i serien. Det er en spion eller hemmelig agent.  Han har nattkikkertbriller som festes på siden av det stilige håret hans. I tillegg har han en eller annen form for pistol og et tau, samt en ryggsekk. Det er mange fine detaljer på drakten hans også.


Hodet har også fått et spesialtrykk, med en mikrofon som gjør at han kan kommunisere med eventuelle andre agenter, eller med hovedkvarteret.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar