torsdag 7. juni 2018

Baby Raptor med rede

Dette settet kom sammen med et Lego Jurassic World blad så jeg har ikke noe eget settnummer til denne posen.
Det er ikke så ofte jeg kjøper disse Lego bladene, men hvis det er en veldig spesiell figur som følger med så slår jeg til. Denne gangen var det en liten baby dinosaur (en Raptor) og et rede med to egg som sikkert vil klekkes til to nye Raptorer.
Det var ikke med noen byggeanvisning i posen, men denne sto på en side inne i bladet.


Til tross for at dette er et lite sett har Lego klart å gjøre mye ut av det. Det er mange detaljer, og settet egner seg fint både til lek og utstilling. Som man kan se av bildene er Raptoren veldig liten. Det eneste jeg har lagt til fra det orginale settet er den grønne, tykke stilken som stikker opp av planten til venstre i bildet.


Lego har holdt seg til jord- og stein-farger bortsett fra på plantene. De bladene i fremkant kan jeg ikke huske å ha sett før, og i følge Bricklink er de nye i dette settet. Det samme er plantestilkene, som har fått en tapp nederst slik at de passer i klemmer og ned i hull i brikker. Baby Raptoren er også ny, men den finnes også i tre av de vanlige Jurassic World settene.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar