mandag 17. juni 2013

Mer lego i hus...

Jeg var på postkontoret i går  og hentet en stor pappekse fra min hoffleverandør av Lego Brapris.no.


Dette synet møtte meg da jeg åpnet esken. Da passer det jo veldig bra at jeg begynner de første 2 ukene av sommerferien min i morgen.
Fangsten denne gang var alle de 6 settene fra den splitter nye "The Lone Ranger"-serien, og de 4 settene som har kommet til kystvakten den senere tid. Desverre har jeg ikke fått tak i det opprinnelige settet med en kystvaktstasjon, tror det var et sett av den typen Lego kaller "Exclusive" som kun er i salg i en kort periode. Men får følge med litt på Ebay og hos Brapris, så kan det jo være det dukker opp en gang i fremtiden...

Her er de tre første settene fra Lone Ranger serien:
79106 Cavalry Builder Set (nederst til høyre)
79108 Stagecoach Escape (nederst til venstre)
79111 Construction Train Chase (øverst)


Og de tre neste:
79110 Silver Mine Shootout (øverst til venstre)
79107 Comanche Camp (øverst til høyre)
79109 Colby City Showdown (Nederst)


Så har vi de fire settene fra Kystvaktserien:
60014 Kystvaktskip med fyrlykt, skjær og skipbrudne (øverst)
60013 Redningshelikopter med seiler i nød (nederst venstre)
60012 Terrenggående bil med båthenger med Rib (midten høyre)
60011 surfebrett og jetski (nederst til høyre)


Settene skal bli presentert som vanlig etterhvert som de blir bygget, og jeg har også ganske mye andre Legoting som jeg har tatt bilde av men ikke lagt ut her. Det er blandt annet en god del minifigurer fra serie 9 og 10. Jeg må bare finne ut hvor jeg lagret bildene, så skal jeg få lagt dem ut innen kort tid.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar