mandag 17. juni 2013

Enkeltfigurer / Minifigurer del 22

Siste oppdatering for denne gang. Her er de resterende figurene jeg har satt sammen fra Serie 10 så langt (men det ligger ca 15 poser på hobbyrommet og venter, nevnte jeg i et tidligere innlegg at jeg er hypp på gullfiguren tro?)...

Først ut er en indianer. Han er en del lysere i huden enn de indianerne som kommer i The Lone Ranger settene, men tror uansett disse vil passe flott inn som en del av en større indianerleir. Masse flotte detaljer, og en skikkelig kul hårsveis som er frstet på samme måte som et hvilket som helst annet hodeplagg.


Xena har også fått plass i serie 10. Dette er en kvinnelig barbar-kriger, med et flott spyd og like flott skjold. Her er det også fine detaljer på lær-rustningen. Har som bildene viser 2 stk...


Fra samme tidsepoke (sannsynlig vis) har vi en flott romersk legionær (eller kanskje en Centurion). Denne har jeg 3 stykker av, så kanskje dukker det opp en liten romersk armé før eller senere...


Helt sist i denne omgang er en ny favoritt. Dette er også figurer det er helt greit å ha flere av, da de er soldater fra den Amerikanske Frigjøringskrigen (1775-1783). Disse kjempet for General George Washington, og i og med at de er i unifom, så gjør det ikke noe at de er like. Jeg er ganske sikker på at Lego City kommer til å få et aktivt historielag som liker å kle seg opp i historiske antrekk, for disse må jo få plass i byen på et vis...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar