onsdag 14. oktober 2020

Legebil (7902)

Dette settet r fra 2006. Vel, egentlig er dt 2 sett, for settet hdde bare en bil.

Jeg fikk dette i en lott jeg kjøpte via Faeebook, så jeg har ingen eske, men her er et bilde av byggetegningen.


Her ser vi de to bilene forfra. Som man kan se hvis man sammenligner med byggetegningen så har jeg byttet ut støtfngeren med en rød i stedt for en hvit 1x4 tile. Årsaken til dette er at jeg manglet en tile, (er to på hvert tak også) og jeg fikk også med noen deler til et legehelikopter (7903) men ikke hele helikopteret, så da bestemte jeg meg for å ta noen deler derfra. Etter litt prøving og feiling fant jeg ut at det passet best med rødt på fremre støtfanger.


Her har vi bilene fra iden, som man kan se så er de ørlite grann forskjellige på taket, men det skal jeg gjøre noe med. Jeg mangler en hvit, snodig 2x2 del men den har jeg antagelig vis flere av blandt den løse Legoen min så det er bare snakk om å finne en og sette den på.


Og slik ser de ut bakfra.


Det fulgte desverre ikke med noen fiurer med settene, men legekoffertene og "hjertestarteren" som han har i hendene på byggetegningen fulgte med i begge settene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar