mandag 16. oktober 2017

Sean Connery?

Jeg satt og bygget  "The Old Fishingstore" da det slo meg at en av figurene der minnet meg litt om Sean Connery i en eller annen film jeg har set ham i. Husker vagt å ha sett ham med sånn typisk sjømannsgenser i en film for lenge siden.
Da slo det meg at han også har spilt James Bond, så da jeg hadde en del til overs som til forveksling kunne være lik en pistol måtte jeg bare ta noen bilder. Dette er de to skarpeste.

Tittelen kan vel være noe sånt som at "Før Anton startet fiskebutikken, hadde han jobbet som hemmelig agent..."


Jeg likte virkelig denne figuren, og overkroppen er kanskje en av de fineste jeg har sett. Det er mønster både for an og bak.

Om noen få uker skal jeg få lagt ut en post om hele settet, da jeg ikke hadde tid til å ta bilder denne helgen. Det er utrolig mye flotte detaljer å vise frem, og flere flotte figurer som følger med.
Men gamle Anton er altså favoritten min...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar