torsdag 3. oktober 2013

En stund siden sist...

Det er en stund siden jeg har lagt ut noen bilder eller innlegg her nå. Årsaken til dette er at faren min døde, og i forbindelse med det har all ledig tid gått med til å rydde barndomshjemmet.
Og når jeg ikke ryddet i barndomshjemmet, gikk tiden med til å fylle ut en hel masse skjemaer og papirer for alt som måtte ordnes.
Men nå er ting litt mer på track, så Legobyggingen har startet opp igjen.

I løpet av noen få dager nå skal jeg få begynt å legge ut bilder av ting som er bygget og tatt bilder av.
Det er litt som ligger og venter, både av enkeltfigurer (fortsatt ikke fått Mr. Gold, men leter fremdeles) og av sett.

Var i Legoland med skolekorpset helt i begynnelsen av august, og også i år ble det kjøpt inn noen nye sett, ikke like mange som ved forrige besøk riktig nok, men det er da litt å bygge.
En del figurer fra Series 11 (som jeg ikke har sett i butikker i Norge enda), en X-wing i 16+ serien, og 2 av de store husene (dyrebutikken og kinoen). I tillegg har jeg kjøpt den nye transportfly-serien her i Norge, og den er jeg godt i gang med å bygge.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar