lørdag 25. februar 2012

produktiv dag

For et par dager siden bygget jeg brann ATV (4427). Fint lite sett med en del ekstra deler som gjør at det er veldig greit å leke med for de som gjør slikt. Tøff brannmann i røykdykker-antrekk anno 2012.

I dag har jeg bygget de to små speedbåtene med en ranger/sheriff i hver (30017 2stk). Også dette var veldig fine sett å sette sammen. Små sett, så det gikk fort å bygge. Perfekt for foreldre som har utålmodige barn. Smell sammen 30017 i en fei, så kan barnet begynne å leke mens du selv bygger et større sett...

Siste settet jeg vant på Ebay for denne gang var kommet i posten tidligere i uken, så jeg fikk hentet det på posten i dag, og nå er det montert. Fikk tatt en del bilder mens jeg bygget, så jeg håper noen av dem blir bra så jeg kan lage en liten sak med dem.
Settet er et privatfly med pilot og passasjer (7696), og er i følge selger på Ebay et skjeldent sett (ikke det at det betyr noe for meg).
Settet var greit å bygge, og ser bra ut. Kan hende at det ikke er voldsomt "lekbart" da det er litt bredt å holde i, men det er jo ikke noe issue for meg.
Vil nok etterhvert dukke opp flere sett som har noe med flytrafikk eller flyplass å gjøre, men enn så lenge er dette det eneste flyet i samlingen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar