mandag 20. februar 2012

Nye legosett

Fikk iPhone av min kjempesnille kone til bursdagen min, og tok en tur på Ebay for å kjøpe deksel til den for å ta godt vare på den. Da måtte jeg også søke litt på Lego, og fikk meg noen sett. Ikke så store, men ganske søte små.
De to første kom i posten i dag: 3177 en søt liten el-bil (sikkert en Think) og 4427 Brann-ATV med brannmann og litt tilbehør.

Kona og jeg var på Svinesund og handlet litt nødvendigheter på lørdag, og siden det var bursdagen min så unnet jeg med noen Legosett. Ble 3 politisett, fra den nye serien med skogvoktere/sheriffer.
Det største av dem var 4441 en stor hundepatrulje-bil, inngangen til en nedlagt gullgruve og en banditt med sportsbil.
Siden jeg kjøpte lego for ca 500 kroner fikk jeg også med to gratis småsett som kom i poser. Det var 2 stk 30017 med Skogvokter/sheriff i liten speedbåt.

De to andre settene jeg kjøpte i Sverige har jeg ikke numrene på her jeg sitter nå, så de skal jeg komme tilbake til i en senere blogpost. Kommer også tilbake til de resterende settene fra Ebay etterhvert som de kommer i posten. Jeg regner med å få tatt bilder av den del legosett nå til helgen, så jeg skal få lagt ut bilder like etter det.

Fikk testet Lego havnen i helgen og fant ut at det ikke var så lekevennlig som jeg trodde. Nevøen min klarte ikke å leke ordentlig med det, for alt datt litt fra hverandre når han prøvde å bruke det, eller det fungerte ikke helt som det skulle. Jeg skal ta en titt på det hele når jeg likevel skal ta bilder, og se om jeg kan ha satt noe feil, da det datt litt fra hverandre da nevøen min løftet det opp fra esken jeg hadde den i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar